Pannkakor

Åhh tuuusen tack snälla lilla mamma för att jag fick receptet på pannkakorna som e helt kolhydrat fria!!! jag kunde helt enkelt inte vänta tills på torsdag så jag gjorde det till middag nu, och jag säger bara en sak: HIMMELRIKET!!!

Det var absolut det godaste jag ätit på 3 år snart. Men jag ser även fram emot att få äta "mamma-pannkakor" på torsdag. Jag e lååångt ifrån så duktig på att steka goda pannkakor som min mamma. Hon gör de PERFEKTA!!

Ikväll ska jag till kören o sjunga, det ska bli kul, nu blire att ta hand om allt stök o all disk här.

Puuss o kraam

Kommentarer
Postat av: Fläskdansen

Jag hoppas pannkakorna blir goda! Du vet hur det är, när man ska "upp till bevis" brukar mycket gå åt helskotta, så är det i alla fall för mig.



Men jag ska göra mitt bästa och du ska få äta så många du vill.



Puss på dig!

2010-01-19 @ 21:54:42
URL: http://flaeskdansen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0