Dag 5 - Bättre?

Hallojs här har ni mej.

Tyvärr måste jag erkänna att gårdagen inte blev särskilt lyckad. Jag föll för frestelsen som jag brukar, men men det e bara att ta nya tag. Jag har nån liten teori att jag e/håller på att bli sjuk. igår kände jag mig allmänt död. Och idag hade jag lite feber, 37,6 grader visade termometern o min normal temp ligger på 36,5... hmm ja, en del sa oxå att jag såg lite febrig ut. och jo jag känner mig liiite hängig. det e antagligen bara pga mina sår som e infekterade, ska börja äta pencilin imorrn...

aja, nu håller jag på att laga middag eller nja, den lagar sig själv i ugnen he he he. Det blir pannbiff som jag värmer i ugnen med smält ost på, mums. jag e jäääääätte hungrig så jag hoppas det går fort.

jag ser fram emot kvällen, ska bara tända ljus o läsa o titta på tv.

hoppas ni får en fin kväll alla läsare:P

KRAM
/B


Mys med ljus :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0