Dag 36 - Vägnings dag...

Vikt vid start :128,4
Vikt förra veckan: 124,9
Vikt IDAG: 124,3
-0,6 kg

Får väl säga att jag e nöjd för iförrgår o igår blev d en hel del FAIL, men ändå så har jag gått ner...
Inte mycket men d e alltid nått iaf.

Säger som jag brukar:

Nu e det ny vecka, nya tag och nya mål!
Ska fanimej klara detta :D


Men nu när jag vägde mig hade jag hällt i mig en stor kopp kaffe innan oxå, så man vet ju inte - utan den kanske jag skulle gått ner 0,7 kg...ha ha ha.
Jag höll helt på att glömma att jag skulle väga mig, kom på d innan jag hann få i mig andra koppen kaffe, så d var ju tur. Tror ju ändå inte att det påverkar siffrorna såå mycket...eller jag vet inte...

Aja.

Ha det bra allihopa och STAY SRONG!

/B



Kommentarer
Postat av: Anonym

O så kul och så duktig du är! GRATTIS!!!

2009-08-17 @ 15:21:00
URL: http://flaeskdansen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0