Long time...

Ja d var ett tag sen jag uppdaterade här. Livet rullar på som vanligt igen efter 1 veckas sjukdom. Jag var på kör rep igår o vi ska sjunga 3 UNDERBARA sånger nu på söndag. De e verkligen hur härliga som helst, en av de ska vi sjunga acapella vilket kommer bli sååå coolt.

O snart e det påsk.

Jag har iaf bestämmt att jag ska se denna dokumentär på Tv4 Fakta på långfredagen:



Fransk dokumentär från 2009. Med bilder tagna från ovan i 54 länder visar den franske reportern och fotografen Yann Arthus-Berthrand hur jordens problem är tätt sammanfogade. Han menar att det bara finns en ansvarig art för planetens miljöproblem - människan.



HA DET BÄST!

PUSSAR & KRAMAR ♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0