Vägning imorrn då...

Hmm ja efter den här veckan e jag än en gång säker på att vågen kommer peka uppåt. Det har ändå gått BÄTTRE än förra veckan, men långt ifrån BRA... Och natten som var fick jag betala dyrt för mina synder. Inte kul, men det sägs väl att man lär sig på sina misstag. Hmm undrar om det verkligen stämmer?

Ja ja, nu e det kväll och jag har nyss tagit en dusch. Jag ska snart ta och bänka mig framför TV 4 FAKTA, det e hel kväll för mig där ikväll:) Med program som BESATT & Ambulans - först på olycksplatsen! Ser jag fram emot.

BTW så har jag haft en bra dag, jag har varit hos mamma & syster och fått muuumsiga mamma-pannkakor (LCHF- style), sååå gott så. Mamma e matlagningarnas DROTTNING, har jag alltid tyckt :)

Imorrn e det även vatten gympa, det ser jag fram emot. Iaf mer än vägningen, men men.


HA DET GÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0