Jag orkar inte hålla koll på dagarna...

Seriöst, jag pallar inte att hålla koll på "Dag 55" osv. Hädanefter skriver jag UTAN det...

Ja det var ju ett tag sen jag uppdaterade men jag kan säga, stolt, att jag har hållt mig ganska så bra på banan sen den 6:e ungefär. Det var ju lite svårt att motstå alla goda frestelser som pojkvännen köpte hem till oss när han var här i nyårshelgen. Då blev det myyyycket dåligt, allt från ost & kex till Alladin choklad ask och chips (as goda sånna btw med smaken chilli mmmmums) men sen så bestämde jag mig för typ 105:e gången att nu ska jag äta LCHF men jag måste säga att jag har klarat mig bra faktiskt. Om man bortser från nån portion havregryns gröt då och då och 1 gång i veckan unnar jag mig nått gott, brukar oftast bli choklad...

Kan även tala om att jag vägade mig förra fredagen, och jag har gått ner från 137,9 till 135,2 kg... Yeeeäääjj!!! Eller nått!

Jag ska väga mig igen på fredag, då jag även börjar på vatten gympa, och då tänkte jag ta lite bilder på min feta kropp, baaaaraa för att det e sååå kul - NOT - nää men för att jag ska få en bättre uppfattning om vad som händer nu när jag har börjat - och ska fortsätta att KRYMPA!!!

Hoppas allt e bra med er där ute i dator världen!


PUSSS
/B

(P.s vad tycker ni om HELLO KITTY designen då??? Hihii)

Kommentarer
Postat av: Fläskdansen

Å så kul att du kommit igång med bloggandet igen! Och att det redan gått så himla bra, på så kort tid! Grattis grattis!



Designen är jättefin, den är "DU"!!!



Pözz

2010-01-14 @ 13:49:49
URL: http://flaeskdansen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0