I´m on fire!

Yes yes YES. NU kan jag stolt säga att jag e på banan igen :D I förrgår skärpte jag mig och igår gick mycket bra. Det gäller bara för mig att hänga kvar i detta nu. Funderar på att jag ska varje söndag göra en middags planering och BESTÄMMA vad jag ska äta till middag i kommande vecka... hmm ja vi får se.

Men igår åt jag bacon med ost till frukost
lunch blev fil med grädde i o lite hermesetas
och middag blev stekt grill korv med smält ost på, rödbetssallad och feta ost till, muuums.

Ja sen kan jag erkänna att det blev 2 koppar varm choklad på kvällen men jag tycker det e ok ändå.

Hmm vad ska jag äta till middag idag, jag tror jag har nån matlåda i frysen, då blire den för idag e det lite fullt upp. Jag ska till mormor och hjälpa henne städa, sen kl 14 har jag tvättstugan och ikväll 18.45 e det kör, yes yes.

Måste ändå, återigen, säga att jag e stolt över mig själv. Nu JÄVLAR ska vågen börja peka neråt igen. Måste måste MÅSTE det.

Men som vanligt har jag svårt att vänta på vägnings dagen på fredag. Jag leker med tanken att våga mig NU, men jag står över det och FÖRSÖKER inse att det e hälsan som e viktigas - inte vikten, den kommer som en bonus...

Aja - till frukost nu blire ägg o bacon, kom på att jag glömt ta fram osten ur frysen så det skulle bli svårt...

Ha en toppen dag.

STAY STRONG!!!!

/B



Kommentarer
Postat av: Fläskdansen

Duktig tjej! :-) Klart du är på G nu!



Puss!

2010-01-27 @ 08:16:30
URL: http://flaeskdansen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0