Dag 52 - Promenad(på banan igen?)

Japp d e sant, gick en väääldigt rask promenad på 30 minuter tidigare ikväll. Kände bara hur jag ville ut o röra på mig. Och först nu börjar d gå upp för mig att det inte e långt kvar tills den 10 oktober då jag satt som mål att jag ska väga 120 kg... I måndags vägde jag ju 125,4, så jag ska asså ner 5,4 kg på 1 månad och 8 dagar. Hmm, det gäller att jobba hårt hädan efter- dvs INGET äckel för mig, mer än vad jag godkände från starten(choklad MAX 1 gång/vecka).



Om jag ska vara ärlig så vet jag nog att jag inte kommer lyckas nå mitt mål... Men jag ska se till att jag e så nära det som möjligt iaf. Åhhh vad jag vill komma under 120 strecket nuuuuuu!!! Som mest gick jag ner till 114,6 kg med LCHF innan jag började sabba allt, o det var faktiskt i september förra året jag var nere i det "lilla"! Faan tänk om jag hade fortsatt, då hade jag kanske varit under 3 siffrigt nu??!!
Aja, d e bara att se framåt - inte bakåt!
_______________________________________________________________________________________________

Här kommer några bilder på hur jag ser ut i trosor nu, jag tog de för jag vill kunna jämföra senare om jag lyckas gå ner. Varning för känsliga tittare...


Framifrån, från sidan och bakifrån. Bilderna går att klicka på för större format.
OBS JAG LA ENDAST UT DE FÖR JAG VILL KUNNA SE SKILLNAD...INTE FÖR ATT JAG TYCKER DET E SÅDÄR JÄTTE KUL ATT VISA MIG SJÄLV...
______________________________________________________________________________________________

Nu blire teve för min del,med lite te till kasnke, men en cigg först iaf.

Kram

/B

Kommentarer
Postat av: Fläskdansen

O la la la, o cha cha cha...!!! Vilka bilder! :-)



Skämt åsido, jag förstår att du vill se skillnaden själv och att lägga upp bilder är jättebra tycker jag. Men glöm inte att mäta dig!!!



En sak bara, jag måste få fnissa lite här. Du skriver "Varning för känsliga tittare"... Du menar väl "Känsliga tittare varnas" eller möjligen "Varning för starka bilder"...



Ja förlåt... Mamma Språkpolisen du vet...



Puss!

2009-09-02 @ 22:24:26
URL: http://flaeskdansen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0