Dag 5 - Idag har jag ätit...

Frukost: Mammas köttfärsgryta med tzatziki
Lunch/Middag: Hemma gjorda pannbiffar med tzatziki

Ja o sen häller jag ju i mig lymfdrycken o kaffe dagligen oxå... Det har inte blivit mer än såhär idag. Sparar mig kanske inför grillningen imorrn?

Får väl se om jag blir hungrig nu, men isf tar jag nog de sista mackorna (lchf bröd)...
Vore kanske lite gott med en kopp te oxå...hmm, aa jag får se
.

Det e INGET på tv att titta på så jag spelar nog lite Hidden Object om jag inte tittar på nån film... Skulle ha lånat med mig böcker från mamma nu ikväll, men d glömde jag när jag åkte tyvärr men jag kan nog få med mig de imorrn...

Hoppas ni har haft en bra dag!

Kramar♥

/B



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0