Dag 5 - Bara helgen kvar



Sen e det måndag o vägningsdags... Jag vet ju att jag inte skött mig prickfritt, MEN jag har verkligen skött mig bättre än förra veckan o då hade jag varken gått ner eller upp - så jag hoppas på nån nedgång denna måndag!!!

Bara d här med Lymfdrycken gör ju att jag springer o kissar heeela tiden känns det som, vilket jag aldrig annars brukar göra. Då tänker jag att några gram måste jag väl ha tappat??!! He he he

Imorgon ska vi grilla mamma o hennes kompisar. Då blir det mkt god lchf mat :D
Så imorrn kommer jag "klara mig" utan fail e jag nästan helt säker på.

Idag har jag saker att göra o så länge jag har det e det lättare att "glömma bort" sockersuget!

Kanske kanske hinner jag åka med mamma o hennes väninna till skärholmen senare i eftermiddag. Det skulle vara perfekt. Men d e inte säkert ännu, de kanske åker tidigare.

Jag har tvättstugan o jag MÅSTE verkligen tvätta den här gången - trååååkiiigt!!!

Aja...

Nu ska jag strax äta lite fukost tänkte jag.

Strax efter kl 11 ska jag möta mammsen utanför maxi!

Ha en bra dag allihopa!

Kramar ♥

/B

Kommentarer
Postat av: Fläskdansen

De e gott me korv! :-)

2009-07-17 @ 10:31:13
URL: http://flaeskdansen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0