Dag 4 - Mat idag

Frukost/Lunch: Mammas köttfärsgryta med tzatziki
"Middag": Mammas lchf bröd med leverpastej
Kvällsfika: 2 mackor med salami (mammas lchf bröd)

Fail: Samma som igår ca 4-5 små hemma gjorda choklad bollar...

Ja, det e inte mycket jag har ätit idag - men jag e helt enkelt inte så hungrig.
Jag e besviken på mig själv med choklad bollarna, men jag tror ändå att det e bättre än att köpa massa choklad o godis i mängder...
Men d e ju inte bra, men jag försöker se det jag klarat istället för det jag gjort fel - annars skulle jag bara fokusera på det o då skulle jag skita i hela grejjen, vilket jag inte vill...

Så nu ska jag titta lite på tv o få i mig det sista av lymfdrickan...

Hoppas alla ni får en god natts sömn.

Vi hörs imorrn!

/B


Kommentarer
Postat av: Fläskdansen

De där chokladbollarna var nog inte så farligt. Tänk efter hur du äter nu och hur du kanske åt förut, så märker du skillnaden. Det här kommer att bli jättebra gumman! Kram!

2009-07-17 @ 10:30:16
URL: http://flaeskdansen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0