Dag 3 - Snälla hjälp mig klara den här dagen...



Vaknade strax efter 4 trots att jag o syster inte somnade förrän vid 01.00 inatt - o kunde inte somna om. Men syster sover gott fortfarande - har o är tyst som en mus för att inte väcka henne trots att hon sa att jag skulle d om jag vaknade tidigt, men jag har inte hjärta att göra det.

Ska ha tvättstugan mellan 11-14, ändrade tiden nu när jag ändå e vaken så tidigt!

Får väl se om lill skruttan vaknar av sig själv, annars väcker jag väl henne om ett par timmar.

Vi har haft det mysigt iaf. Pratat mycket, tittat på Big Brother från 2002, o mumsat "snacks"!!!

Usch vad tiden går sakta så här tidigt på morgonen... Har redan avrit vaken i 2 timmar och 25 minuter - o det e alldeles dödstyst, förutom köksklockan o lite fågelkvitter!

Måste till nån affär idag o köpa mjölk för mina sista slantar... Men jag vet inte om jag pallar gå till Maxi BARA FÖR DET...
Blir nog att jag handlar på affären bedvid mig istället.

Ang rubriken: Jag KOMMER KLARA DEN HÄR DAGEN.  Jag har lixom inte så mkt val - no money u no...

Hörs

/B

*<3*

Kommentarer
Postat av: Fläskdansen

Yes, you gonna make it!!! Always!

2009-07-15 @ 14:43:38
URL: http://flaeskdansen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0