Dag 16 - Dagens food!

Frukost : Ägg o bacon
Mellanmål - FAIL: Frukt (kommer inte ihåg vad mamma sa att de hette, liknar Persikor fast mindre)
Middag: Mycket (för mig) köttfärslimpa med bearneisås

E trots fukten meeega stolt över dagen. Och jag känner som helst inget sug efter nått hemskt heller vilket e en sån BEFRIANDE känsla!

NU JÄVLAR SKA VÅGEN PEKA NERÅT.
SATAN I GATAN VAD JAG SKA KÄMPA!


Håller på att koka morgondagens lymfvätska nu...

Nää som sagt mega stolt o skulle jag äta nått mer ikväll blir det lchf bröd med salami, eller bara salami!

KRAM PÅ ER!

/B


Tänk om jag hade hennes kropp - JA MAN FÅR DRÖMMA (även om man vet att det aldrig kommer bli så)!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aprikoser! De är goda de!



Du har en mycket finare kropp än Brittan, även om jag tycker att Brittan är jättefin. Men du är finast! Kram!

2009-07-28 @ 21:02:07
URL: http://flaeskdansen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0