Dag 14 - Perfekt dag?!

Frukost: Några lchf mackor med ost
Lunch: 2 lchf mackor med salami
Middag: Köttfärslimpa med bearneisås
Snacks: Liite pistage nötter (hade lite kvar)

JAG FÅR HELT ENKELT TACKA FÖR ATT DAGEN GÅTT SÅ BRA SOM DEN GJORT!

Imorrn bitti e det vägningsdags. Nervös as hell (gissar ganska stort på + eller att jag har stått still) men ändå pirrigt nyfiken.
Tycker ändå att denna vecka gått liite bättre än förra.


Måste bara försöka hålla mig till att dricka klart lymfdrycken...har misskött d lite...

Men överlag e jag nöjd med veckan...

/B


Kommentarer
Postat av: Fläskdansen

Schysst matintag! Det är bra att du äter ordentligt, för då håller du fettbrasan brinnande liksom. Kram!

2009-07-27 @ 08:50:42
URL: http://flaeskdansen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0