Dag 13 - Hur blir det?

Har sovit på saken ang bloggen. Har nog kvar den men jag tänker inte lägga ner all min tid på den, jag har ju min vanliga blogg oxå, utan jag kommer skriva 1 gång/dag kanske 2 ggr - beror på. Nån dag kanske jag inte skriver alls - jag gör som jag känner. Men jag kommer iaf fortsätta skriva upp min vikt varje måndag - även om den ändå bara verkar krypa uppåt...

Och MAT IDAG ska jag oxå försöka skriva, men som sagt - jag tar d som jag känner det. Ingen press!

I slutändan kan varken en blogg, dagbok eller psykolog hjälpa mig med mitt sockerberoende.

DET ÄR BARA JAG SOM KAN GÖRA DET!

/B


Kommentarer
Postat av: Fläskdansen

Du kanske ska nöja dig med att skriva en gång om dagen. Kanske på kvällen?



Eller så kan du skriva när det inträffat något utöver det vanliga, och slippa känna pressen av att matblogga varje dag.



Jag tror det är bra att man skriver ner sina tankar och funderingar för efteråt kan man gå tillbaka och se vad som hände då eller då och förstå varför man kanske har gått upp eller ner eller haft ont i magen eller vad som helst... ja, du fattar nog.



Dessutom är det TREVLIGT att besöka din fina blogg.



Kram!

2009-07-25 @ 10:10:18
URL: http://flaeskdansen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0