Dag 11 - Ska denna dag bli lika bra som gårdagen?



Vaknade 6.30 av ljuset...hade med flit inte dragit för gardinerna ihopp om att jag skulle vakna tidigt, o d gjorde jag oxå!

Är så stolt över mig själv för igår. Åt inget mer sen, hungern försvann - eller jag var nog inte hungrig bara sugen på något att stoppa i munnen...

Kan iaf säga till 110 % att min bäbis inte e nån LCHF:are. Har försökt att servera henne kyckling lever - först olagad igår kväll o lagad i morse - HON BARA NOSADE PÅ DEN TITTADE SURT PÅ MIG O SA: maooo-- sen gick hon...

Nähä skit i det då, du får väl fortsätta äta din vanliga kattmat som du ändå inte äter utan bara slickar i dig såsen av... Its your problem baby...

Aja d går nog ingen nöd på henne, trots allt... Men jag skulle ju vilja att hon ÅT - och bra mat, men men...

Idag e d torsdag, snäääääälla kan inte min mobil komma idag, I miss it!!!


Ska hem till mormor nu på förmiddagen o hjälpa henne med lite grejjer!!
Ringer väl henne vid 9 tiden eller nått o bestämmer när jag ska komma.

Sen kl 16.30 kommer Susana - då ska vi städa hos mig, fast jag förstår inte hur jag ska orka, har varken lust eller ork idag känns d som - med det behövs med stort B!

HOPPAS NI ALLA FÅR EN BRA DAG♥

/B

Kommentarer
Postat av: Fläskdansen

Hej! Hoppas det gick bra hos mormor och med Susanna och städningen.



Typiskt von Kräsen att vara kräsen då! Men jag läste en tråd på KiF om just det här och teorin är att även djur blir tillvanda på "fel" käk eftersom det är det de är vana att få. En kvinna med en hund hade slutligen slängt ut bitarna i gräset och DÅ hade hunden tagit dem.



Knepet kanske är att låta djuret bli så hungrigt att det äter "vad som helst". Du kanske kan prova igen om några dagar?



Kram!

2009-07-23 @ 17:21:26
URL: http://flaeskdansen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0