Dag 10 - Slutar denna dag bra?

Hittills - INGET FAIL!!!

Tänker på det hela tiden - "va gott d vore med choklad - å de där - å de där".
Men det stannar där för sen KÄNNER JAG efter, och då inser jag att jag inte alls e sugen.

OTROLIGT NOG!

(snälla låt mig klara denna dagen prickfritt)

Min godeman var här o jag fick ett dåligt besked, därför e jag extra nervös över att jag ska falla ner i socker-gropen...

STAY STRONG - FIGHT ON!
(även när man tappat allt hopp e d det man måste göra - gå vidare)


En ljus o en mörk sida...

Kommentarer
Postat av: Fläskdansen

Det var tuffa besked verkligen! Men vi ska hjälpas åt så detta fixar sig. Och skitduktigt att INTE falla när det känns tufft, all heder till dig för det! Kram!

2009-07-23 @ 17:22:44
URL: http://flaeskdansen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0