Dag 3 - Inget snask idag inte...

Tjollahoppsan!

Här har ni mig. Hmm ja jag kan ju inte precis påstå att det har gått så bra för mig de första 2 dagarna. I fredags när jag började blev det en hel del onödigt gott. Men det var VÄLDIGT GOTT iaf. Var hemma hos mamma o åt Lövbiff med pommes. Och sen fikade vi med några mums mums. Och sen kan jag ju säga att det har blivit lite choklad för min del oxå, fast inte överdrivet mycket när jag tänker efter. Jag märker att jag blir illamående väldigt fort när jag äter choklad numera. Men d e ju bara bra, då jag inte får i mig sånna JÄTTE MÄNGDER!

Men jag måste få ge mig liiite credit oxå för att jag igår faktiskt dels åt ägg o bacon till frukost men sen även att jag åt köttfärslimpa med rödbetssallad till middag. Det e faktiskt stort gjort av mig då jag lixom har tappat detta med att LAGA MAT eftersom jag har varit inlagd så himla länge nu. Iofs så var maten redan lagad, jag värmde den bara i micron... Men d som överraskade mig var hur gott jag tyckte det var att äta maten sen. Det var väldigt annorlunda för mig att känna så. I nästan hela mitt liv har mat varit ett såntdär jobbigt MÅSTE. Ett ont måste... Men nu riktigt njöt jag och jag kom på mig själv att säga "Fan du kan ju laga mat" till mig själv, även fast jag tror det var rödbetssalladen som gjorde sitt :)

Ja, det har iaf snöat inatt, ännu mer. Nu hör jag en plogbil här utanför. Jag har varit uppe sen kl 6 då  jag vaknade o var dunder sugen på kaffe :) Idag ska jag åka till kyrkan o lyssna på vacker sång, tända ett par ljus för de jag känner som e på "andra sidan" och sjunga psalmer!! Ska bli mysigt.

Sen ska jag ringa en kompis och fråga om jag kan komma o häsla på...

Annars blir det en lugn dag.

Jag planerar för att äta ägg o bacon till frukost. Liite köttfärslimpa med rödbetssallad till lunch och sen får  jag se vad det blir till middag...har inte bestämt mej ännu.

Men ha en fin vinterdag allihopa!

KRAM
/B



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0