Dag 38 - En ganska dålig dag o en ok dag...

och hittills idag har d oxå varit ok!!!

Måndag:Ägg,bacon, 100 g marabou mjölkchoklad,gröt
Tisdag: Ägg,bacon,köttbullar,prinskorv,rödbetssallad och sesam bröd

Hittills idag ONSDAG: Ägg,bacon,2 små sesambröd

Till middag blir d korv med tzatziki eller bearneisås!

Har precis vart på maxi o storhandlat o då köpte jag faktiskt mina choklad kakor... Vill ha nått mer att se fram emot - typ!

Men för att vara jag o om man jämför med bara 6 månader sen så är det SÅÅÅÅNN STOOOR SKILLNAD I VAD JAG ÄTER!
Även om jag halkar av banan titt som tätt.
Förut fanns d inte ens nån bana...


...inte ens i slutet av tunneln!

Så jag klappar mig själv på axeln o säger BRA KÄMPAT TJEJEN - STAY STRONG!

/B


STACKARS MISSE...  :(

Kommentarer
Postat av: Fläskdansen

Den kissen skulle nog behöva lite LCHF!!!



Det har varit svårt att kommentera här. Eller rättare sagt omöjligt, hoppas det funkar nu.



Apropå chokladkakor och att ha nåt att se fram emot - det har du väl? Nu? blink, blink



Puss!

2009-08-20 @ 08:08:03
URL: http://flaeskdansen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0