Dag 29 - OMG...

Vikt vid start: 128,4 kg
Vikt förra veckan: 126,3 kg
VIKT IDAG: 124,9 kg
- 1,4 kg

OMG - finns inget annat ord. Jag börjar seriöst tro att min våg e vääldigt trasig...

Eller ska jag räkna med sånna saker som att jag har rört mig ganska mycket den senaste veckan, både gått en hel del, badat och simmat. OCH att jag svettas floder. Kan det vara därför jag har gått ner TROTS ALLT??!!

Svårt att tro det men men...
Jag har mätt mig runt midjan idag oxå, inte med ett måttband så jag kan inte säga några cm, men nästa vecka ska jag mäta mig igen, så vi får väl se då!

Jag blir glad men jag e rädd att bli för glad för TÄNK OM DET E FEL PÅ MIN VÅG...
Fast jag vägde mig 2 ggr o den visade samma, kan den endå vara trasig då?!


Aja... Får väl gå runt o tro att jag har gått ner så mycket när jag istället säkert har gått upp...hmm.
Nu vet jag varken ut eller in.

Vågen har aldrig visat fel tidigare, den har stämt ganska bra överens med andra vågar - MEN JAG VÅGAR INTE TRO ATT DET E SANT.

GAAHHH


(men jag vill så gärna tro att d e sant, så jag gör nog det till nån bevisar motsatsen)

Men nu e det ny vecka, nya tag o nya mål. Denna vecka ska bli liite bättre än förra iaf - det kan ju inte vara så svårt :D

HA DET BRA

/B


Kommentarer
Postat av: Fläskdansen

GRATTIS!!! Du är jätteduktig! Klart du ska tro på vågen, det hade du säkert gjort om den visat fem kilo upp eller hur?



Puss och kram!

2009-08-10 @ 09:39:51
URL: http://flaeskdansen.wordpress.com
Postat av: Becka

Jo det e klart jag hade gjort...jag tror på vågen ändå!

2009-08-10 @ 14:12:58
Postat av: Sabbi, mitt liv innan USA

Bra jobbat! Fortsätt att kämpa! :)



bloggar du via en laptop? kika gärna in i min blogg för att ge mig tips på en bra laptop jag kan köpa! uppskattar hjälpen jättemycket. Ha en bra dag :) Kram Sabrina

2009-08-24 @ 06:40:52
URL: http://sabbi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0