Dag 24 - Choklad - ett måste?

Ja hittills har veckan gått sådär ok... Har blivit en mjukglass i måndags o 1 wienerbröd igår... Men jag tänker nog ändå köpa mina choklad kakor som jag BESTÄMMT MIG att tillåta mig äta 1 gång/vecka MAX!

Ska till maxi med kusinen senare ikväll ev, behöver köpa lite mjölk, bacon o nått att dricka oxå...

Fast just nu funderar jag om jag ska försöka LÅTA BLI CHOKLADKAKORNA eftersom världens bästa mamma fyller år på lördag o då blir det ju en hel del godsaker att äta...men d är svårt att låta bli...

I valet o kvalet just nu...

Annars har jag ätit bacon o ägg o kött som vanligt, 1 smoothie o vanlig yoghurt har d oxå blivit men jag tycker ändå att jag hållt mig lite på banan...!

Ja vad mer kan jag berätta... jag har fått ett snöre av mamma så nu ska jag börja mäta mig runt midjan varje måndag som jag även väger mig på, o se om det försvinner några centimeter??!!

Hoppas allt e bra med er som läser detta iaf.

/B


Kommentarer
Postat av: Fläskdansen

Jag tycker du är jätteduktig i alla fall! Jag har också fallit av banan denna vecka, och lär väl fortsätta med det, inte minst med tanke på lördagen... Men man svettas mycket nu i värmen och då rinner det nog bort ett och annat extrahekto ska du se.



Kramis!

2009-08-05 @ 20:29:23
URL: http://flaeskdansen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0