Dag 54- 2 dagar helt ok, hur blir denna dag?

Oxå ok hoppas jag...

Igår blev d dock lite fail igen - choklad bollar, men kunde varit värre. Idag ska jag stoorstäääda här hemma, så idag blire ingen promenad - tror jag. Men igår blev d en till på ca 30 minuter sammanlagt - me proud!

Faan va jag vill klara detta asså!

TAGGAD TILL TUSEN.

Vart vaken sen 4.35 ca men känner mig ändå ganska utvilad. Funderar på att börja städningen nu vid kl 7.... men vi får se. Känner för att krypa ner under täcket en liiiten stund till oxå.

Aja

Kram på er

/B

Kommentarer
Postat av: Anonym

1 år nästan :P allt bra idag?

2009-09-04 @ 10:07:59
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Fläskdansen

Oj... chokladbollar är gott... Men jag antar att du gjorde dem på LCHF-vis, och då är det inte så farligt vet du. Tvärtom, ett bra sätt att få i sig SMÖR!!! Puss!

2009-09-05 @ 20:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0