Dag 3 - Medvetet Fail

Har haft en super duper mysig dag med familjen, o då blev det att jag skenade iväg lite...men jag valde det själv, jag tuggar o sväljer själv så den enda jag ska vara besviken o arg på om jag nu skulle vara det är mig själv, men det e jag inte.

Frukost: Ägg o bacon
Lunch: Mammas LCHF bröd *mums*
Middag: Kebab tallrik o ja snesteg 1 - pommes frites till.
Fika: Kaffe latte med smak o 1 choklad beskvi - snesteg 2

MEN IMORGON ÄR DET NY DAG O NY VECKA TOM - DVS NYA TAG!

Men jag erkänner att jag e skit rädd för vägningen imorrn bitti. Jag vet att det kommer peka uppåt, får väl bara hålla tummarna att det inte e flera flera kilon...men även om d e det så e det bara att ta nya tag.

Ska nog börja med "renings grejjen" imorrn. Kokar nejlikor o lagerblad sen ska man dicka 1 liter/dag i EXAKT 3 veckor - det sägs rensa ut kroppen jätte mycket, och det BEHÖVER MIN KROPP vet jag...

Önskar så att jag kunde hitta mitt måttband men det e borta o har varit borta snart 1 år så jag får väl köpa ett nytt nu nästa gång jag får pengar.

Jag tror jag kommer ändra imorgon o ha imorgon som STARTDAG även om jag startade bloggen tidigare...
Ja, så gör jag - så imorrn skriver jag STARTDAG - DAG 1! Och utgår med min vikt från o med då...

Känns på nått sätt alltid lättare att STARTA med nått på en måndag...

Hoppas ni som läser får en trevlig söndags kväll!

Kram
/B



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0