Dag 43 - Mat idag!

Frukost: Ägg o bacon med ost på
Mellis: Jordgubbs smoothie
Middag: Korv med bearneisås

Yep det var dagens intag. Nu blir d väl nån kopp te om jag ska ha i mig nått mer! Jag tror jag vet ännu en sak som kan ha påverkat att vikten pekade uppåt idag- jag känner att det snaaart e dags för "röda veckan"!

E sååå satans svullen om benen så även fast jag gått utan strumpor o duschat i över 1 timme nu så syns fortfarande märkena efter de... Måste ha jätte mycket vatten i kroppen. Kissar heela tiden oxå!

Aja

Ha d bra allihopa!

/B


Fick en ny dubbelsäng idag så skön - me happy! (TAAACK MAMMA, love ya)

Kommentarer
Postat av: Fläskdansen

Fiiiiiiiiiiiiiiiiiint! Nu kan du sussa gott! :-)

2009-08-25 @ 07:35:12
URL: http://flaeskdansen.wordpress.com
Postat av: ellinorpettersson'

vad fint! :D

2010-01-11 @ 20:16:11
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0