Dag 32 - Gröt vecka?

Ja måndagen gick bra förutom en mjukglass då da... Men både i tisdags o igår åt jag gröt till "middag"... Idag måste jag försöka att äta riktig mat. Skulle hjälpa mycket om jag hade nån som åt med mig så jag slapp äta ensam... Men men.

Jag ska göra mitt bästa.

Det enda som e bra e att jag inte känner nått som helst sug efter mina choklad kakor som jag brukar unna mig 1 gång/vecka. Ska försöka klara mig utan de denna vecka faktiskt, men vi får väl se hur det går.

Det har faktikst varit riktigt nära att jag har gått o köpt godis o choklad men d e då jag istället gjort lite gröt. Det kanske e liiite bättre, vad vet jag. Det e ju spannmål d vet jag, men d e det i kexchoklad o mycket annat gott oxå som jag säkert köpt istället då.

Sen kan jag tala om den glada nyheten att jag tror jag börjar bli lite kär i en viss person...

Det har hjälpt mig otroligt mycket, för att istället för att tänka på choklad o godis har jag tänkt på honom istället ♥

Men nu e det 4 dagar kvar på denna vecka o jag ska göra mitt bästa för att hålla mig på banan...
Men jag tror ändå (som vanligt) inte på nån vikt nedgång denna vecka, för som en person sa till mig så eftersom jag gått ner ganska mycket ganska fort nu så kanske kroppen måste vila ett tag, innan siffrorna börjar krypa neråt igen... Men vi får väl se på måndag... Ska bli spännande, trots att jag tror o vet att de här gröt dagarna kan ha förstört allt...

BUT ITS JUST TO KEEP ON FIGHTING!


KRAM

/B



Kommentarer
Postat av: Fläskdansen

Kärlek är bättre än gröt!

Puss!

2009-08-14 @ 11:28:40
URL: http://flaeskdansen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0