Dag 28 - INGEN bra vecka...

Måndag: Mjukglass
Tisdag: Wienerbröd
Onsdag: -
Torsdag: Choklad kakor OCH glass
Fredag: Risifrutti OCH mackor
Lördag: Massor med choklad tårta

Ja o nu e det söndag o imorrn ska jag väga mig - vilket skämt asså, kommer bli så satans besviken. Hela veckan har gått åt helvete förutom onsdagen... Kommer ha gått upp 1000 kg, gaaaahhhh!

VILL INTE SE HUR MKT JAG HAR GÅTT UPP MEN SAMTIDIGT VET JAG ATT DET E DET SOM FÅR MIG ATT HÅLLA MIG PÅ BANAN...

Så nää, det e bara att snällt ställa sig på vågen o se hur siffrorna bara blir högre o högre...
Och sen ta nya, starka o friska tag - så kanske vågen visar minus nästa måndag...

USCH vad arg jag blir på mig själv...
Aja gjort e gjort kommer aldrig igen.

Idag e det en "dricka massor - och smoothie dag" - kan inte förstöra veckan mer än vad jag redan har gjort...

STAY STRONG

/B


Kommentarer
Postat av: Fläskdansen

Så farligt var det inte igår, du åt ju så lite! Tror inte alls du behöver vara orolig för vågen i morgon. Puss puss!

2009-08-09 @ 14:31:23
URL: http://flaeskdansen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0