Dag 20 - Long time...

Tänkte bara säga lite kort hur de här dagarna har gått.

I stort sett bra tycker jag förutom min TILLÅTNA FAIL, mjölkchoklad i torsdags o så har det blivit 2 mjukglassar denna vecka. Annars - INGET FAIL!

E stolt över mig själv trots de failen jag har gjort. Tyvärr förstår jag ju att vågen kommer peka uppåt igen på måndag, kan iaf gissa på det, men d e bara att keep on going!!!

Om ni undrar vad jag ätit e d typ d samma som vanligt. Kött, bacon o ägg...
Och den 4/8 så e det min sista dag för lymf drycken...ska bli lite skönt.

Nää ville bara tala om att jag lever...

Just d igår var min kusin här o då åt vi lite vattenmelon - det kanske oxå räknas som fail men jag åt inte så jätte mycket...

Aja ha d bra, ska försöka skriva mitt mat intag sen ikväll.

KRAMIS♥

/B


Kommentarer
Postat av: Fläskdansen

Det är bra, kämpa på! Ibland gör man avsteg - planerat eller spontant - men sen är det bara att spotta i nävarna och kämpa vidare. Trägen vinner vet du! Kram!

2009-08-02 @ 01:22:01
URL: http://flaeskdansen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0